12 Ocak 2010 Salı

Son Transfer - Kenan Köse


Bugün TFF'nin sitesinde lisanslı oyuncularımızı gezerken rastladım. Adıyamanspor'dan alınmış ve dün lisansı çıkartılmış. 25 yaşında, 2 Türkiye Kupası maçında ve 5 2. Lig B kategorisi maçında forma giymiş. Gençlerbirliği'nin 2003 yılında Belçika'dan bulup getirdiği bir isim.

Şimdi mutlaka kaynak soranlar olacaktır. O yüzden buyrun:
http://www.tff.org/Default.aspx?pageId=30&kisiId=29950

--> Biraz araştırmanın ardından edindiğim bilgiler;

- Mevkiisi Alanyaspor'dayken ön libero imiş ve Adıyamanspor'a da ön libero olarak transfer edilmiş.

- Adıyamanspor'da maç sonrası hakeme yönelik ağır saldırısı yüzünden 10 maç ceza almış(!)

- Son maçını Ekim ayında oynamış onda da yedekten girmiş. Türkiye Kupası'nda A takımla çıkarken, Lig B'de yedek soyundurulmuş.


84 doğumlu. Çok da genç sayılmaz aslında. Biraz araştırdım, ortasaha oynuyor sanırım. Umarım Abdullah Halman gibi kiralanarak, yedek oturtularak çürütülmez. İlerleyen günlerde göreceğiz akıbetini. 2011'e kadar sözleşmez imzalamışız.

Malesef şu transferdeki mantığı kavrayamıyorum ben. 19-20 yaşında, ki bu yaşlar bile oldukça ileri günümüz futbolunda bence, bir oyuncu değil. 25 yaşında. Daha önce hakeme saldırmaktan 10 maç ceza almış bir oyuncu ve en son maçını da bundan 3 ay önce yedekten girerek oynamış. Peki, şu transferdeki amaç ne? Eğer A2 takımında oynatmak için yapıldıysa bu transfer, yazık derim. Orada forma şansı bekleyen, Eskişehir'li genç çocuklarımıza yazık. Abdullah Halman'ı aldık. Daha yüzünü göremedik ilk 18'de. Üstelik her maç gol atmasına rağmen. Adem, ancak forma şansını eksiklikler olduğunda bulabildi ki daha önce sürekli forma giymiş ve golcü bir futbolcuydu. Şimdi ben bu transfere bakıyorum, hem de ön libero oluşuna bakıyorum. Ve anlam veremiyorum. O bölgede Alper Potuk var, Ragıp var, Doğa var, Bülent Ertuğrul var. Çıkıp da kimse açıklama yapmıyor böyle bir transfer yapıldığıyla alakalı. Bu adamın daha kulübüyle sözleşmesi devam ediyor. Bonservis ödemediniz mi? Ya da peşin bir para vermediniz mi? Verilen o paraya yazık değil mi yani; eğer boşuna yapıyorsanız şu transferi. Umarım biri çıkar mantığını söyler, bir açıklama yapar da şu soru işaretleri kafamızdan kalkar.

Her şeye rağmen hayırlı olmasını diliyorum.

5 yorum:

  1. kenan köse ile ilgili ayrintilar elde ettim öncelikle youtube ta bir videosu var fena deyil is yapar gibi geliyo ama ve arastirdim suan tarsus idman yurdunda oynuyormus ve bütün maclarda ilk 11 de yer almis bence super lig havasi yariyabilir

    YanıtlaSil
  2. videodaki iki üç hareketini izleyerek yorum yapmayı çok da mantıklı bulmuyorum açıkçası. bunun yanında 25 yaşına gelmiş bir oyuncu, genç değil. süper lig tecrübesi zaten hiç yok. en çok güvendiğimiz serdar bile süper ligi kaldıramadı. defalarca milli takım forması giymiş, gençlerbirliği altyapılı, süper lig oyuncusu doğa'nın yaptığı hataların sonucunu gördük hep birlikte. aynı bölgede oynadıkları için veriyorum bu örneği. maalesef süper ligde oynayabilmek o kadar kolay değil. zaten hatır transferi olduğu söylenmişti bunun...

    YanıtlaSil
  3. doga ile beraber oynamislar ayni takimda bunun alt yapida genclerbirligimis kaynak tff hatirda, bu adam denenmis 1 ay idmanlarda riza hoca tarafindan bakacaz es es e fayda olur adem sari amatörden geldi ama fenere atti her macta adem konusuldu hersey es es icin

    YanıtlaSil
  4. canlı izlemeden yorum yapmak mümkün değil tabii ama ön libero bölgesiyle adem sarı'nın bölgeleri çok daha farklı. takımla birlikte bir süre idmanlara çıktığını ben de biliyorum. ama gördüğü kırmızı kart ve disiplinsizlikleri, yaşının da ilerlemiş olması kafada soru işareti bırakan kısım. adem sarı şu an ilk 11'de başlayabilecek kapasitede değil. ama kendini gitgide geliştiriyor. azmi var, hırsı var. aynı şey kenan köse'de de varsa bir şeyler yapıp teknik heyetin gözüne girebilirdi. örneğin yine aynı bölgede oynayan veysel sarı da daha önce hiç profesyonel maçta oynamamış ama hırsıyla, çalışmasıyla şu an takımı zorluyor. olmaz diye bir şey yok, fayda gelecek şeyi kim istemez zaten. ama dediğim gibi, çok fazla soru işaretleri var. umarım bir faydası olur da, yok yere yapılmış bir transferimiz olmaz.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails