15 Şubat 2010 Pazartesi

İlk Deplasman Galibiyetimiz.. Antalya:1 - Es-Es:2

Zor da olsa, bu sezon ilk deplasman galibiyetimizi Erkan ve Adem'in jeneriklik golleriyle almayı başardık. Bu yüzden öncelikle galibiyette emeği geçen herkesi kutluyorum.

Aslında yanlış başlayıp doğru bitirdiğimiz bir maç oldu. Önemli olan da buydu. Rıza Çalımbay'ın haftalardır Bülent Ertuğrul'u sağ bek, Koray'ı sağ açık olarak başlatmasına anlam veremiyorum ben. Sağ bekimize bir alternatif bulunmadığı taktirde -ki şu an için yok-, o bölgede Koray'ın oynaması gerektiğini; herkesin kendi mevkiisinde daha başarılı olabileceğini maç öncesi yazımda söylemiştim. Nitekim tıpkı 3-1 kaybettiğimiz Bursa maçındaki gibi 3 ön liberoyla sahaya çıktık aslında. Bülent Ertuğrul'u sağ bek olarak düşünmüş olabilir Rıza Çalımbay fakat Bülent'in sağ bekte tam performans oynayamayacağını Manisa, Bursaspor maçlarında görmüştük. Bunun yanında haftalardır oldukça formsuz oynayan Ragıp'ın ısrarla ilk 11'de başlatılmasını da anlayamıyorum. Alper gibi altyapımızdan yetişme bir oyuncunun Bursa maçıyla kenara atılmasına, Ragıp'ın ise formsuz bile olsa daima ilk 11'de olmasına ne gönlüm ne de mantığım elveriyor. Zaten yediğimiz gole bakarsak sağ kanadımızdan, Ragıp'ın kaptırdığı topta; bağıra bağıra geldi gol.

Yanlış başladık, doğru bitirdik dedik ya, nitekim ortasahamızdan Ragıp'ın çıkması ve Sezer'in dahil olması; daha sonrasında Erkan Zengin takviyesi ile Koray'ın sağ bek pozisyonuna çekilmesi ve sürpriz golcümüz Adem Sarı'nın oyuna alınması çok yerinde kararlardı. Ama oyunu o dakikaya kadar strese sokmamıza neden oldu. Attığımız goller ne kadar şık olsa da, golden önce Antalya'nın bir çok pozisyonu var. Ivesa'ya burda bir kez daha teşekkür etmemiz gerekiyor sanırım.

Deplasmanlarda artık kendimize güvenmek ve istenen topu oynamak için iyi bir galibiyet oldu bizim için. Yavaş yavaş istediğimiz oyunu oynayıp, üst sıralara doğru yaklaşıyoruz. Bunun için camia olarak bir bütün olmamız gerektiğini sürekli söylüyoruz. Takım olarak, taraftar olarak bir bütün olursak, çok çok iyi yerlerde bitirebileceğimize eminim ben. Galibiyette emeği geçen herkese, futbolcularımıze, teknik kadromuza ve 8-9 saat yol giderek, 14 Şubat'ta büyük aşkını yalnız bırakmayan, Koreografisine bir yenisini ekleyen taraftarımıza teşekkür ediyorum. Aşk Siyah Kırmızı!

1 yorum:

  1. Seninle gurur duyuyorum kardeşim... Çok yerinde ve sağlıklı yorumlar yapmışsın... Abin...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails