5 Nisan 2010 Pazartesi

Kardeşçe Kazanmayı Bildik.. 2-0


Güzel bir havada, bolca kırmızının olduğu bir tribün gördüm görüntülerden. Öyle ki Eskişehir'de havanın düzelmesiyle birlikte, her ne kadar tribün performansında düşüş görülse de; formalar, yazlık atkılar çıktı. Kırmızıyı daha çokça görmeyi diliyorum.

Maça dönecek olursak, evimizde kazanabilmeyi yerleştirdik artık. Süper Lig'de, evimizde rakibimiz kim olursa olsun 12. adamla birlikte oynayabilmeyi öğrendik. İyi oynasak da kötü oynasak da, az çok 3 puanı alabilmeyi öğrendik. İlk yarı vasatı aşamayan bir futbol ve Sezer'in şansının da yaver gitmesiyle beraber getirdiği gol bizi bahar uykusundan uyandırdı. İkinci yarı çok daha hareketli bir Eskişehirspor'duk. Koray'ın yokluğunu sağda arasak da, sonradan yapılan Alper ve Erkan Zengin değişiklikleri çok yerinde kararlardı. Kasımpaşa'nın yorulan kadrosuna karşı genç silahlarımız ve bitmek bilmeyen enerjisiyle, golden sonra bir de Erkan'la çok şık bir verkaç yaparak golü attıran Sezer Öztürk'ün gayretiyle kazanmayı başardık. Jaycee takıma çok geç dahil oluyor, bunu BJK maçında da görmüştük. Mehmet Yılmaz ve Ümit Karan gibi yaşı ilerlemiş oyuncuların yerine Jaycee monte edilmeli. Takıma ısınabilmesi için oyuna biraz daha erken alınması taraftarıyım ben.

Sezer'e ayrı bir paragraf açmak istiyorum açmasına da, nazar değecek diye çok korkuyorum. Ben ilk geleceği söylentilerinin çıktığı gün sabaha dek transfer haberini beklemiştim. Geçen sene Manisaspor'un maçlarını bir arkadaşım sayesinde az çok takip etmem nedeniyle Sezer'i biliyordum. Beşiktaş'ın, Galatasaray'ın ve hatta Trabzon'un peşinde olduğunu da... Bize gelmesini en çok istediğim oyunculardan biriydi Sezer ve gerçekten gelmesiyle uzun süredir beklediğimiz "10 numara" boşluğunu dolduruyoruz gibi gözüküyor. Sezer kanatlardan ziyade serbest rolde çok daha iyi. Daha bunun tam performansı olmadığını düşünüyorum. Gün geçtikçe daha da iyi olacak ve milli takımda da oynayacaktır. Yeter ki şımarmasın, yeter ki talihsiz şeyler olmasın. Tekrardan Allah nazardan saklasın diyorum.

Aydın'ın isteksiz oyunu sürüyor gibi. Ama ne kadar yetenekli olduğunu söylemeye gerek yok. Potansiyeline bu isteksizliği yüzünden bir türlü ulaşamayan bir isim Aydın Yılmaz. Galatasaray'dan da aynı nedenden ötürü bileti kesilmişti. Volkan Yaman, Ümit Karan gibi isimlerin olması onun için büyük şans. Elinde önemli bir şansı var, Eskişehirspor onun için önemli bir şans. Umarım kalan 6 haftada kendini daha fazla gösterir. Erkan Zengin, yedek kalıyor çoğu zaman ama küsmeyip çalışıyor. Nitekim Antalya maçında olduğu gibi bu maçta da golünü atarak, Rıza Çalımbay'a göz kırptı. Koray'ın yokluğunda bu gol bizim için çok değerliydi sağ kanadı görmek açısından.

Ümit Karan'ın son zamanlardaki performansını oldukça beğeniyorum. Takıma, kaptanlığa daha da bir adapte olmuş, daha da bir inanmış durumda. Bu haliyle olsun hep, jübilesini bile bizde yapabilir. Artık sahada daha az hakemle uğraşan, daha hırslı, taraftarla bütünleşmiş bir Ümit Karan izliyoruz. Umarım böyle devam eder kaptan.

Gerçekten güzel ve anlamlı bir galibiyet oldu. Bu sene ne kadar yukarıda bitirirsek, seneye kendimize güvenimiz o kadar yüksek olur. Avrupa hayallerimiz uzaktan bize göz kırpsa da bu sene için halen zor gözüküyor. İlk 6'da kalıp, seneye alacağımız parayla beraber; büyük camia ile bir olup bu sene Bursaspor'un yaptığını yapabilecek güçteyiz. Yeter ki inanalım, formanızda zaferin şahlanan renkleri var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails